Första veckan i London!

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva, men sedan jag kom hit i måndags har det varit ganska mycket annat att göra. Nu är jag i alla fall på plats och har packat upp det mesta, men det lär ju ta en tid innan man känner sig helt säker på hur det ska gå på jobbet. Just nu är barnen fortfarande ganska avståndstagande, men det blir förhoppningsvis bättre med tiden. Det är dock väldigt skönt att Karolina (den nuvarande au pairen) är här den här veckan också så att jag kan försöka lära mig från henne.

Nu ska jag snart ner och äta frukost, jag börjar vid tio idag så jag har sovit ganska länge, men tyckte ändå jag skulle ha lite tid för bloggen. Karolina har jobbat sedan imorse så jag tror att vi ska ta med oss de två minsta och gå en sväng uppe i Kilburn. Ikväll ska jag babysitta så håll tummarna för att allt ska gå bra med barnen.



/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

håller tummarna hårt och vidarebefordrar din bloggadress till alla nära och kära!

2010-08-19 @ 12:07:36
Postat av: Evelina

FINALLY!

Har väntat på att du ska uppdatera :) Hoppas du har det bra och att barnen är snälla mot dig^^

Du får berätta om din vardag när du kommit in i rutinerna lite - jag är nyfiken!

2010-08-19 @ 12:28:37
URL: http://evelinastendahl.blogg.se/
Postat av: kusin Ninna

Åhh, va roligt att du bloggar igen. Det kommer att liva upp den trista hösten.

Jag har sagt till din mamma att vi måste åka över till dig i januari och shoppa.(tänk "Lübeck" fast utan att jag kräks mellan affärerna!) Alltså blir din viktigast uppgift nu att leta reda på alla billiga affärer :)

Barnpassningen kommer att gå som en dans. Finns ju ingen som är så bra på det som du....

2010-08-19 @ 12:42:28
Postat av: Amanda

Jävlars vad kommentarer ni! :) Sitter och barnvakter med Rosie nu, men alla barn sover så sött så det är inte mycket jobb just nu.



Evelina: Klart jag berättar mer senare. Läser din blogg lite titt som tätt för att se vad som händer på ICA. ;) Kom hit och hälsa på eller jobba snart också! Hur går det med USA-planerna?



Ninna: Klart ni måste komma hit. Och då tillåter jag absolut inga kräkningar! Tack för peppen med barnen, det behövs ibland! :)

2010-08-19 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0