Fredag!

Nu är första veckan avklarad och allt har faktiskt gått bra. Karolina har slutat och nästa vecka ska jag börja på riktigt. Det känns lite nervöst, men det ska bli kul att lära känna barnen lite bättre. Förhoppningsvis kommer Angus sluta gråta när jag är i närheten också. Men det är klart att det kommer ta ett par veckor att känna sig hemma och veta vad man gör, men så är det ju. Jag är ju lika ny för barnen som de är för mig.

Nu ska jag snart iväg till North London Tavern för att träffa Karolina och hennes kompisar. Jag är ju fortfarande helt kompislös här, men stackars Karolina är så snäll och underhåller mig även efter arbetstid. Men innan jag sticker iväg ska jag skypa färdigt med Martin och se till att vi bokar ett par biljetter till honom. Det ser ut som att han kommer helgen den 10e september så det är skönt att ha något inplanerat så vi vet att vi får ses snart. Saknar honom en hel del, men det hör väl till antar jag.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne

första veckan avklarad alltså, hoppas det blir en trevlig kväll och lite sovmorgon imorgon också, vi kan höras senare i helgen, kram!

2010-08-21 @ 00:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0