Grattis, Angus!

Igår fyllde lille Angus ett år, så då var det lite kalas här hemma på eftermiddagen. Han förstod nog inte riktigt själv vad som försigick, men det var en trevlig dag och allt gick faktiska väldigt bra med barnen.

Idag lyser solen för första gången på länge och jag har sovit ganska länge och ska snart ut och hitta på något. Vad det blir har jag ingen aning om, men jag har lite planer på att köpa saker till mitt rum. Samtidigt borde jag försöka lägga undan lite pengar så att jag kan shoppa ordentligt när Martin kommer om två veckor. Men nu måste jag skynda mig ut innan solen gömmer sig. Den brukar nämligen inte stanna framme länge här.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne

Hallå gumman! försökte slå en signal efter att du ringt i e-m. ikväll ska vi in till Peter och Lena men är nog tillbaka runt 10 fast då har väl du knappt hunnit ut, men om inte ikväll så hörs vi imorgon. Have a nice one // kram mamma

2010-08-28 @ 16:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0