Hej då, ICA!

Nu är jag precis hemkommen efter mitt sista arbetspass på ICA. Jag börjar inse att jag faktiskt ska åka nu, speciellt nu när jag är arbetslös här hemma också. Känns jättetråkigt att lämna alla härliga tjejer på ICA, men vi kommer ju ses i framtiden också. Det hoppas jag i alla fall! Och igår hade vi en riktigt trevlig avslutningsmiddag med vin och mys hemma hos Sofie!


Jag kommer sakna dessa söta flickor i England.

Just nu sitter jag hemma och äter sparris i väntan på att Martins köttfärssås ska bli klar. Imorgon väntar  stressig dag med packning, frisörbesök och inflyttningfest hos Sofie F så det är väl bäst att gå och lägga sig snart också.

Puss och godnatt!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

frisörbesök, in med en före och efterbild vet jag.

2010-08-13 @ 07:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0