Sista veckan hemma!

Nu har jag återigen skaffat en blogg som jag tänkte använda mig av nu när jag snart åker till London.

Det börjar verkligen närma sig nu och jag flyttar om bara sex dagar. Jag försöker tänka så lite som möjligt på det just nu för jag blir bara galet stressad av allt som måste göras. Så istället för att packa ska jag träffa Therese. Det känns betydligt mycket mer frestande. Därefter blir det jobb mellan 14-19. Underbart kort jobbpass idag faktiskt! Och ikväll ska jag försöka hinna med att träffa lite gammalt Spint-folk.

Jag har bara tre dagar kvar på jobbet nu också. Det ska bli jättekul att prova något nytt för en tid, men samtidigt känns det tråkigt att lämna alla jobbarkompisar på ICA. Vem ska jag ringa på när jag behöver hjälp i London? Men förhoppningsvis kommer jag att klara mig där borta ändå. Nu ska jag göra mig redo att sticka och skynda mig att flytta bilen från gatan innan jag får parkeringsböter.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Hallå!

tretton veckor i Spanien blir femtiotvå veckor i London. Rosa blogg som ska fyllas med fina foton tagna med din nya rosa kamera, ser fram emot att läsa// kram mamma

2010-08-11 @ 13:44:40
Postat av: William Löfvall

Hej syrran! jag vill ha kramar innan du åker.

2010-08-11 @ 20:51:21
Postat av: Amanda

Rosa är grejen och William, du ska få kramar! :)

2010-08-12 @ 08:16:06
Postat av: Evelina

Bloggen blev ju söt !



Ska följa dig som en tok. Om du har skype så kommer du överleva ;)

2010-08-12 @ 09:50:27
URL: http://evelinastendahl.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tackar! :) Jo, skype finns så det får vara min kontakt med Sverige och alla härliga människor här hemma under mitt år borta!

2010-08-13 @ 14:03:38
Postat av: Moster Ya

Mandis! det verkar som du överlevt nästan hela första veckan (Boa är lite orolig som vanligt). Men jag har en annan som surar på garageuppfarten, en liten ful Hyundai som saknar dig. Klagar på att han aldrig får komma ut på något roligt längre o bara får se sin "brorsa" glida iväg. Får väl lufta den i helgen. Ha det bra/kram

2010-08-20 @ 11:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0