Solsken!

Idag har solen glatt mig med sin närvaro. Jag bestämde mig för att göra det bästa av dagen och försöka njuta så mycket som möjligt av den så jag vandrade iväg till Notting Hill i förmiddags. Det var förvånansvärt lätt att hitta dit och väl där hamnade jag på Portobello Market där jag strosade omkring någon timme. Jag hade dock inte några kontanter med mig så det blev ingen shopping trots att jag hittade säkert ett dussin ringar som jag gladeligen hade tagit med mig hem. Därefter åkte jag till Hammersmith för att ät lunch med Caroline och Ellinor. Vi gick till Pizza Hut och jag måste bara säga att jag älskar matställen där man kan beställa varm kaksmet med glass till efterrätt! Helt klart en ny favorit!


Portobello Market.


I brist på annat.


Underbart.

Nu är jag hemma igen och som det ser ut nu har jag inga som helst planer för kvällen. Antar att det är på tiden att skaffa sig lite vänner snart. Men det kommer väl med tiden hoppas jag. Annars har jag precis skypat med alla bröder i Rimforsa och de är lika söta som alltid. Borde kanske ge mig ut och köpa mig en bok eller något för jag verkar ha glömt min hemma. Så jag får se vad som händer.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Frida

varm kaksmet?! det låter som nåt för mig =)

2010-08-28 @ 22:23:37
Postat av: Amanda

Jag vet, jag tänkte lite på dig faktiskt. Det får vi röra ihop när jag kommer hem någon helg! :D

2010-08-29 @ 11:53:33
Postat av: Ywonne

vilken mysig söndag det låter som. Vi har gått trimbingo ha ha på f-m, storhandlat på grossen och precis avslutat middag med pannbiff och lök. hade gärna tagit mig en tur på portobello road.

2010-08-29 @ 15:25:34
Postat av: Josefine Kron

Amanda!!

Nu har jag hittat hit! Du kan räkna med en trogen läsare:) Vilken fin blogg det är!! Det nya livet verkar inte helt fel med shopping, goda efterrätter och gulliga ungar!! Själv är jag nyhemkommen från Alicante, så jag har fått en stor dos sol! Jag ser fram emot kommande läsning! Ha det bäst!

2010-08-29 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0