Sömnig!

Hallå där!
Idag har varit en relativt lugn dag, men på grund av dålig sömn, kyla och regn så har jag bara kännt mig trött och hängig hela dagen. Igår kom Carro tillbaka från Sverige, så det blev en tur till puben för några glas. Det blev dock lite senare en planerat då vi hamnade på efterfest hos några av de anställda på puben och jag kom inte hem förrän närmare fem. Sov dessutom ganska dåligt, men hann i alla fall med en tur till Starbucks innan jag började klockan tolv i förmiddags.


Caroline igår.

Annars har det bara regnat som tusan idag också, vilket är riktigt tråkigt. Speciellt när man ska försöka ta sig hem med dubbelvagnen från parken i ösregn och försöka hålla paraplyet samtidigt som man ska hålla kvar vagnskrället, som hela tiden drar åt höger, på trottoaren. Extra spännande blir det när man trots flertalet besök i parken inte tycks hitta rätt väg varken dit eller hem. Då är det tur att man har en mycket medveten treåring i vagnen som kan förklara hur man kommer på rätt spår igen.

I morgon väntar ett tolvtimmarspass innan jag officiellt kan säga att jag har klarat min första egna vecka och i helgen vet jag inte vad som händer. Just nu känner jag bara att det vore skönt med en sovmorgon så jag ska kanske unna mig en ordentlig sådan lördag eller söndag. Jag kan också informera om att mamsen och kusinen har köpt biljetter och kommer hit en weekend i slutet av oktober. Yey!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Finfredag idag alltså. framåt kvällen då när som sagt första veckan är avklarad. Det känns väl bra. Skönt att barnen har koll på vägen allafall. Det har William också, sist när vi åkte till William Storm sa han -mamma skulle du inte ha svängt av därborta där vi just körde förbi? Ja, vad ska man säga, det är som vanligt. // kram mamma

2010-08-27 @ 07:44:41
Postat av: Louise

Hej kusinen! Låter som om du har det lite slitsamt med dubbelvagnar, regn och sena nätter :) Tur att vi kommer och tittar till dig i oktober..

Jag räknar med att du kollar upp bästa shoppingplejsen tills dess :) Kram kram

2010-08-27 @ 08:38:16
Postat av: Karro

Halloj! Vi har äntligen funnit varandra, underbart! Du ändrar banne mig hårfärg var gång jag ser dig och du är banne mig lika snygg i allt! Ser fram emot trevlig läsning! Puss och kram Karro

2010-08-28 @ 09:43:42
URL: http://karrolinan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, nu har vi verkligen hittat rätt. Så räkna med att ha en ny trogen läsare. Och jättemycket lycka till med allt, gumman!

2010-08-28 @ 10:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0