Stress, stress, stress!

Idag har jag verkligen försökt få mycket gjort utan att lyckas. Jag och Martin var på Ikano-huset i jakt på diverse nödvändigheter som behövde inhandlas före flytten, men väl där hade jag inte en aning om vad det var som skulle köpas längre och det blev istället (ytterligare) ett par skor. Hur alla dessa nyinhandlade skor ska få plats i mina väskor vet jag inte, speciellt inte som jag redan har fyllt min första väska och redan kommit upp i maxvikten på 20 kg. Nu återstår det alltså bara 15 kg plus ett handbagage på 10 kg.

Igår hann jag däremot, till skillnad från idag, kryssa av en hel del saker på min att göra-lista innan måndag. Jag var hos frisören på morgonen och blev återigen brunett, jag var på inflyttningsfest hos Sofie och passade på att säga hej då till alla underbara brudar som jag kommer att sakna nu när jag åker, jag åt jättegod mat på "Kniv å Gaffel" med Martin och hann dessutom med en spontanvisit hos Robert och Linnea på hemvägen. De flesta avsked är alltså redan avklarade och imorgon återstår bara ett besök ute i Ljungsbro.


Hemma hos Sofie igår kväll.

Nu kommer nog Martin hem från Fjälla snart så det är bäst att jag fortsätter med packningen. Jag tror att även han börjar oroa sig för att jag inte kommer hinna allt innan måndag morgon, men vad tusan, ingenting är omöjligt!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Frida

Guud vad jag kommer att sakna dig!! Fin blogg du har gjort :) Jag ska bli en flitig läsare!

2010-08-16 @ 19:43:56
Postat av: Ywonne

kollade din gamla blogg när du skulle resa sist, löd typ " jag har ännu ej packat ner de 8 par skor som står på min packningslista" sen dyker det upp 3 par nyinköpta på de första spanska bilderna som läggs upp på bloggen. Underbart, undrar vem du fått detta skointresse ifrån? //kram mamma

2010-08-16 @ 20:49:59
Postat av: Rebecka

Lite blogginlägg från London tack? ;)

2010-08-18 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0