Cookie Monster!

Caroline och jag har fest! Vilket innebär att vi trycker i oss kakor och annat onyttigt, främst Sainsbury's Taste the Difference Carrot Cake som är to die for. Och så dricker vi cider och vin. Rebecca har influensa och det är tydligen riktigt smittsamt så hon kanske inte kan åka med oss till Sverige i övermorgon. Min sovmorgon imorgon är alltså inställd eftersom hon inte får lämna sovrummet och inte vill smitta ner oss andra. Så jag försöker dränka mina sorger i vin och trevligt sällskap.







Tack och hej!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Rebecka

mysigt! :)

2010-12-16 @ 23:22:40
URL: http://rebeckaibarcelona.blogg.se/
Postat av: Ywonne Löfvall

ni är knäppa! kram mamma

2010-12-17 @ 07:42:40
Postat av: Amanda

inte då! :p vi är bra! ;)

2010-12-17 @ 14:47:19
Postat av: Josse

Haha, vad söta ni är!!!

Ser fram emot att träffa dig!! Lycka till med jobb och hela köret!!!

2010-12-18 @ 10:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0