Counting sheep...

Klockan närmar sig två och om jag ska hålla mig till min plan imorgon och ta mig in till stan tidigt så borde jag sova snart. Jag kom ganska nyligen hem efter att ha varit med Julie hos en av hennes danska kompisar och nu sitter jag på Selfridges hemsida och önskar att jag hade obegränsat med pengar för en dag. Jag skulle troligen kunna köpa allt jag behöver inför julen där, men jag har något av en tight budget just nu så jag får eventuellt vänta med lite av julshoppingen tills jag kommer till Stockholm nästa helg. Men i vilket fall som helst så ska jag in till stan imorgon och trängas bland alla andra tusentals människor i jakt på de sista julklapparna. Så wish me luck i julruschen.

Nu ska jag räkna får! Imorgon är jag ledig! :)
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0