December!

Hallå där!
Jag skyndar mig att göra en snabb kvällsuppdatering innan jag går och lägger mig. Josefine är på plats i London och det känns riktigt kul. Ikväll har jag varit barnvakt så vi har passat på att dricka lite vin och lagat grekiska biffar, hemmagjorda pommes frites och tzatziki. Imorgon jobbar jag tolv timmar så vi hinner inte ses förrän på kvällen, men då väntar en utekväll i Fulham.

Snön fortsätter att falla här och temperaturen sjunker. Idag har jag bakat pepparkakor med barnen och det känns verkligen att julen närmar sig. Det känns helsjukt att det är jul om bara typ tre veckor. Men det ska bli toppen att komma hem och träffa vänner och familj och verkligen julmysa med alla nära och kära. Nu ska jag krypa ner och sova lite innan jag ska upp och jobba. Jag har tyvärr inga roliga bilder att dela med mig av då de ligger på Josses kamera, men de kommer upp i slutet av veckan.

Puss och godnatt!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Godmorgon

det låter som ni har det toppen, och du har ju en bra gäst som klarar sig finfint på egen hand. Hade -24 när jag åkte till jobbet, men det var "bara" 18 inne i stan. Gick runt stångån med Linda igår kväll och det var fantastiskt vackert med rimfrost och alla ljusinstallationer som de satt upp. Ha en riktigt bra dag och hoppas ni får riktigt skoj ikväll/kram mamma

2010-12-02 @ 06:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0