Depression!

Jag skulle ha åkt hem till Sverige imorgon. Så blir det inte! Jag skulle ha firat min lillebrors 10-årsdag i Rimforsa imorgon. Så blir det inte! Jag skulle ha varit hemma på julafton. Så blir det inte heller! Och jag skulle ha gått på semester med start imorgon, men så kommer det inte att bli...

Jag är lite smådeppig med andra ord. Eller nej, det är nog fel sätt att uttrycka det på. Jag har varit lite smådeppig de senaste månaderna och julen har typ varit det enda jag har sett fram emot. Julfirande hemma i Linköping och julledigt! Men nu är jag skitförbannad, väldigt omotiverad och jätteledsen. Dels för att jag inte kommer hem och dels för att jag bara inte orkar det här jäkla jobbet längre. Har jag tur så är jag hemma i Linköping klockan sju på julaftonskvällen, men båda flyg och tåg kan mycket väl bli inställda igen och då bryter jag nog ihop på riktigt. Det känns onödigt egentligen eftersom jag inte kan styra över vad som händer, men jag har inte ork att försöka vara positiv till någonting just nu. Det blir som det blir antar jag!

Nu ska jag dricka lite te och gå in och deppa med Carro. Sedan ska jag nog gömma alla vassa föremål i min närhet för att inte riskera att ta livet av mig själv eller någon annan. Merry Christmas!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Moster Ya

Mandis lilla gumman! jag VET du kommer hem till räktårtan på julafton, alla ungarna o få krama Kecke! Misströsta inte, ses om några dagar.

kram kram från Boa o Ya

2010-12-21 @ 09:26:59
Postat av: Linnea

om du inte lyckas komma hem till julafton vilket jag verkligen hoppas du gör! så får du tänka att det bara är en dag. och du kan anordna en ny julafton när du kommer hem =) PUSSS du är bäst!

2010-12-21 @ 13:25:00
Postat av: Ywonne Löfvall

Nu jävlars mandis, bättre kan inte ödet styra, än att gå den väg som gör att du får krama barnen i allmänhet och morbror kecke i synnerhet. Nu vänder det, både med ljus och tur, kram mamma

2010-12-21 @ 13:59:03
Postat av: Frida

fy fan så jäkla tråkigt! jag håller både tummar och stortår för att du ska komma hem till jul! :) <3

2010-12-21 @ 19:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0