En weekend med Josefine!

Sämst uppdatering på bloggen till följd av internetproblem. Men nu har jag lånat Carros dator och till skillnad från min så fungerar den givetvis som den ska. Jag har haft Josefine här sedan i tisdags och det känns lite konstigt att hon har åkt nu. Men vi har haft det toppen och det har som vanligt varit jättekul med lite besök. I torsdags kväll drog vi till Elk ganska sent på kvällen och blev lite besvikna när vi insåg att stället stängde klockan ett. Men vi drog vidare och kom hem strax efter fyra på natten för att sedan vara uppe tidigt på fredagmorgonen för jobb respektive sightseeing. Efter jobbet i fredags slängde vi i oss lite mat och begav oss sedan mot Tottenham Court Road för att se "We will rock you" på Dominion Theatre. Det blev tredje gången för min del, men jag tyckte att den var lika bra nu som de senaste gångerna jag såg den. Efter musikalen var planen att åka till Camden för utgång, men då vi båda var extremt trötta åkte vi hem och lade oss istället.

Igår kom vi inte iväg förrän vid elva då vi begav oss till Portobello Road och sedan vidare till Tower Hill i jakt på en matmarknad vi läst om i en artikel. Vi kom dock för sent och åkte därför till Leicester Square istället för riktigt god, italiensk mat och stora mängder rödvin. Därefter tog vi några drinkar i Soho innan vi gick hem och bytte om för en utekväll i Kilburn. Det var dock väldigt dött ute, så vi gav upp någon gång efter tolv och gick hem istället. Josse åkte vid fem imorse och själv har jag bara sovit fram till typ nu. Mina planer för dagen går ut på att slappa, se på film och bara ta det lugnt. Det är ganska soligt och varmt ute idag så en liten promenad kanske inte vore helt fel heller.


Vin på rummet i tisdags kväll.


Matlagning i onsdags.


Innan Elk i torsdags.


På väg till tunnelbanan.


Bagels till frukost i fredags.


I baren på Dominion Theatre.


Innan musikalen.


Frukost igår (lördags) morse.


Portobello Road.


Josefine vid Themsen. Tower Bridge i bakgrunden.


Drinkar igår kväll.


I våra nyinköpta All Saints-tröjor. Redo för kvällshäng i Kilburn.

Nu har jag delat med mig av några av de bilder som tagits under de här dagarna. Nu ska jag nog ta en sväng till Sainsburys och inhandla lite mat till ikväll. Ser fram emot en riktig mysdag hemma i huset.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Josefine Kron

Åh, det har verkligen varit supermysigt:D Men vadå sol nu när jag har åkt!??? Orättvist! Jag har kommit hem till MASSA snö! Tyckte att vi hade fullt upp med att hålla oss på bena(även om vissa körde lite snygga halkningar:P) men här är det värre!! Mycket goda matbitar, lattes, drinkar, inköp och sällskap tycker jag:) Nu peppar vi juldagen!!!

2010-12-05 @ 19:45:33
Postat av: Josefine Kron

Åh, det har verkligen var jättemysigt:D Men vadå sol nu när jag har åkt!?? Jag har kommit hem till MASSA snö. jag som tyckte att vi hade fullt upp med att hålla oss på bena (även om det blev en och annan snygg halkning för vissa:P), men här är det värre..! Mycket goda matbitar, lattes, drinkar, inköp, upplevelser och sällskap tycker jag:) Nu peppar vi dans på juldagen!!!

2010-12-05 @ 19:50:14
Postat av: Amanda

Har varit skitkul att ha dig här. :) Vi får se till att boka biljetter till juldagen så snart det är möjligt och försöka organisera en förfest. Puss puss!

2010-12-05 @ 22:05:58
Postat av: Sofie

vilka snygga brudar!! hoppas ni haft det underbart :D

2010-12-06 @ 01:00:29
Postat av: Ywonne Löfvall

wow vilka girls! ni ser ut att ha haft det hur bra som helst, även om det syns att ni nästan fryser ihjäl i era partystasser, fast som man säger -ska man vara fin.................

kram mamma

2010-12-06 @ 08:04:51
Postat av: Frida

vilka toppendagar ni verkar ha haft! =) härligt!!

2010-12-06 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0