Helgen närmar sig!

En arbetsdag kvar innan helgen. Jag har inga planer alls och det känns toppen. Det ska dessutom bli sol och lite varmare till på lördag så förhoppningsvis kan man vara ute utan att frysa. Imorgon har jag sovmorgon och börjar först klockan halv tolv. Tvättmaskinen fungerar igen så nu ska jag springa och hänga upp min tvätt innan jag lägger mig. I övrigt är jag bara allmänt trött på jobbet och allt som hör det till, men pepp på jul och ledigt. Och det är ju faktiskt inte långt kvar nu innan vi ger oss av mot Sweden.



/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

wow, måste vara Londons i särklass snyggaste nanny!

puss mamma.

2010-12-10 @ 06:44:58
Postat av: Amanda

Det är väl generna då då! ;)

2010-12-10 @ 11:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0