Home Sweet Home!

Jag är hemma! Believe it or not, men jag skriver just nu ifrån ett svinkallt Sverige där snön ligger tät och temperaturen ligger på minus fjorton grader. Jag anlände till Linköpings tågstation redan vid halv tio igår kväll. Det var så mycket förseningar och mitt tåg skulle tydligen inte ens gå från Köpenhamn så jag hoppade på det tidigare tåget och fick flytta omkring lite med ett annat gäng som också tjuvåkte. Så nu sitter jag hemma i köket och mamma står och kokar gröt och gör äggröra och bacon. Jag har redan stoppat i mig min första lussebulle på svensk mark. Om femton minuter ska vi ha en skypedate med Martin som för tillfället befinner sig på Gilli-öarna.

I eftermiddag bär det av till Rimforsa för lite julfirande och sedan är jag tillbaka på mammas sida av släkten igen lagom till Kalle Anka imorgon. Det känns toppen att äntligen vara på plats så nu önskar jag alla en riktigt god jul. Jag slänger upp lite bilder från julen senare.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Karro

God jul vännen och välkommen hem, äntligen!! Hoppas att du får en kalasfin dag! Puss och kram/Karro

2010-12-24 @ 12:17:35
URL: http://karrolinan.blogg.se/
Postat av: Sofie r

Vilken tur! Har tänkt på dig mycket i veckan och tyckt synd om dig. Nu hoppas vi på att det inte går att åka tillbaka så smidigt. Eller? ;)

2010-12-25 @ 19:09:02
Postat av: Martin

Pussar till finaste, hoppas du har haft en underbar hemvistelse. Alskar dig!

2010-12-28 @ 11:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0