Mot Sverige!

Jag sitter här och laddar ner Peppa Pig och annat barnvänligt inför flygresan imorgon. Vi åker härifrån vid åtta imorgon bitti och beräknar vara på plats i lägenheten i Stockholm omkring klockan tre. Därefter jobbar jag till och med tisdag morgon då jag tar tåget hem till Linköping. Jag kommer nog med andra ord inte uppdatera bloggen så mycket de närmsta dagarna eftersom jag jobbar dygnet runt och är osäker på tillgången till internet.

Min väska är nästan färdigpackad och nu ska jag bara skriva en snabb check-lista inför morgondagen innan det är dags att sova några timmar. Imorgon väntar en lång och förmodligen urjobbig dag. Bäst att sätta klockan tidigt för att hinna med allt det sista både vad gäller mig själv och barnen. Rebecca fortsätter i samma tillstånd som tidigare, men det sista jag hörde från henne nu var att hon tänker åka med oss oavsett imorgon. Men blir hon sämre så blir det kanske bara Andreas, jag och barnen. Exakt hur det blir vet vi nog först imorgon bitti.

Men nu måste jag verkligen lägga mig!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0