Nedräkning pågår!

Om en vecka är jag förhoppningsvis på plats i Linköping. Just nu är det det enda jag tänker på. Jobbet suger, vädret är tråkigt och jag har egentligen helst lust att säga upp mig på stört och åka hem redan imorgon. Men så funkar tyvärr inte livet. Jag biter därför ihop och fokuserar på att det inte är långt kvar.

Kvar på listan över saker att göra innan hemresan finns julstädning, inhandla sista julklapparna, packa, hämta ut omklackade skor samt köpa termobyxor. Jag lyckades pricka av William på julklappslistan imorse då jag åkte in till stan tidigt i jakt på lite nödvändigheter. Det var minst sagt njutbart att vara så ensam på Oxford Street, men jag hade dock bara tid att stanna där en timme för sedan var det dags att bege sig hemåt för att plocka upp Hank från dagis. Sedan dess har min dag bestått av arbete och ångest för detsamma fram tills halv åtta då jag satt och segade med Carro ett par timmar.


Just nu är jag en mindre peppad au pair i väntan på julledigt.

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon väntar tolv långa arbetstimmar med start 7.30. Det ser jag inte fram emot!
/Amanda


Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Näe, nu tar vi nya tag, snart är du hemma och får sitta med raggsockar och äta risgröt och hänga med polarna och träffa alla dina käraste och äta sickans skaldjurstårta, det blir ju toppen. Vi längtar efter dej, kram mamma

2010-12-15 @ 07:29:21
Postat av: Amanda

yey yey yey! :)

2010-12-15 @ 14:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0