Rain, rain, rain!

Det regnar i London! Ett sådant där äckligt, kallt, från-alla-håll regn som gör allting frissigt och vått. Jag och barnen sitter inne och leker med play-doh. Fonsie är fortfarande i skolan, men slutar om en timme och jag bävar redan inför att gå ut i det här tråkiga vädret ytterligare en gång. Ikväll är det packning som gäller. Jag har plockat iordning det mesta samt städat och tvättat, men det är fortfarande en massa kvar att göra. Hälften av bagaget är redan fyllt med julklappar så jag är lite orolig för hur jag ska få plats med alla mina grejer.


Just nu saknar jag väder som tillåter användandet av skinnjacka och nada más.

I övrigt händer det inte så mycket mer innan hemresan. Jag skulle hemskt gärna strunta i packningen och gå ut och parta med Cirri istället, men det känns som en mindre bra idé. Imorgon måste jag dessutom upp ganska tidigt trots att jag börjar jobba sent för jag har fortfarande inte köpt någon födelsedagspresent till lille Leo som fyller 5 år nu när jag är hemma.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu snart snart snart är du hemma! :) Det där med bagaget låter inte helt olikt dig ;)

Här i Sälen regnar det inte utan SNÖAR som bara den! Härligt att få lite äkta snö i backarna. Får se om du tar dig upp hit nån gång i vinter, det vore kul!

Puss o Kram

2010-12-16 @ 21:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0