Skam den som ger sig!

Vet ni vad? Det ser ut att kunna bli en jul för mig i år trots allt. Jag, samt båda mina rara föräldrar, har spenderat timmar på nätet i jakt på biljetter hem och nu har det äntligen gett resultat. Imorse hittade jag ett inte alltför dyrt flyg till Köpenhamn som jag givetvis bokade på stört. Därifrån tar jag sedan tåget till Linköping där jag beräknas vara framme klockan 21.58. Nu verkar ju hela Sveriges tågtrafik stå stilla, men även om jag blir fast i Köpenhamn så är jag i alla fall en bit på väg. Och att ha en flygbiljett dit ger lite hopp i allt mörker. Plus att jag verkligen tror på det här nu och håller alla tummar jag har för att jag ska få komma hem safe and sound. Om inte annat så får jag ju lite ledighet i alla fall efter nio dagars arbete och en arbetsvecka på 65 timmar förra veckan.



Taxin är bokad till halv nio imorgon och även bussen till flygplatsen. Så nu kan jag inte göra mycket mer än att packa för tredje gången och förhoppningsvis se fram emot en lugn dag med drygt tretton timmars resande imorgon. See you in Linköping? ;)

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Evelina

Min kompis som försöker ta sig hem från Irland ska göra samma grej! Hoppas verligen det funkar för er båda :)

Puss

2010-12-21 @ 21:28:34
URL: http://evelinastendahl.blogg.se/
Postat av: linnea

hahahaha bästa bilden!

2010-12-21 @ 21:40:51
Postat av: Amanda

Ja, det hoppas jag också! Jaa du, Linnea, jag vet inte. Jag får nog inget pris för den skapelsen direkt! :p

2010-12-21 @ 22:24:03
Postat av: Ywonne Löfvall

SEE YOU AT TEN!

2010-12-22 @ 06:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0