Slapplördag!

Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Jag sov lite för länge imorse och när jag väl kom in till stan vid tvåtiden var det så galet mycket folk överallt att jag inte stod ut mer än ett par timmar. Jag hann dock med att fixa ett par julklappar samt en helt ny uppsättning smink till mig själv då allt det gamla var slut. Och så blev det ett par skor också. De är nog egentligen lite för höga, men det tänker jag strunta i för jag gillar dem ändå.

Imorgon ska jag träffa Caroline Netzell vid Piccadilly Circus klockan tolv. Vi funderar på att gå på museum, men utöver det så vet jag inte vad vi har för planer. Men det känns skönt att bara ta det lugnt såhär sista helgen i London innan jul. Nästa lördag flyger vi till Stockholm klockan 10.45 och sedan väntar tre dagars jobb och boende på hotell innan jag tar tåget till Linköping den 21 december. Så det blir nog en ganska stressig helg kan jag tänka mig.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne

hallå gumman, hoppas ni får en härlig söndag, 10 minus här men soligt och väldigt vackert, vi ska ut och gå och jag tar med mej kameran tror jag, har tappat rösten ännu mer idag, krax krax kram mamma

2010-12-12 @ 09:57:31
Postat av: Frida

vad ska du jobba med i stockholm? :o

2010-12-13 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0