Söndagar i mitt hjärta!

Söndag idag! Och söndagar är nog faktiskt mina favoritdagar här i London! Jag började dagen med att träffa Caroline Netzell i Piccadilly Circus för en dag på stan. Vi åt lunch i Soho, gick till Harrods samt shoppade lite smått och gått i Knightsbridge. Sedan kom jag hem till mitt kära Kilburn igen vid sjutiden då jag och Carro började vår myskväll som har pågått sedan dess. Vi beställde hem pizza, drack vin och bestämde oss därefter för att ta en liten promenad. Vi vandrade omkring i Kilburn/Queens Park i drygt en timme och gick därefter till puben för ytterligare ett glas vin. Vi var dock båda klädda i pyjamas och då partystämningen i och med detta inte var på topp blev vi inte särskilt långvariga.


En bild på Carro från förra gången vi var på NLT, vår stammispub!

Nu sitter vi i Carros säng och ska se på Beck. Imorgon börjar vi båda sent så vi ska försöka hinna med lite måsten på morgonen innan jobbet. Jag måste bland annat lämna tillbaka en tröja och klacka om mina skor.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

tur att bilden på carro var från förra besöket, jag blev lite orolig för att det var så där hon såg ut i "pyjamas", då undrar man ju hur det skulle se ut när hon är "fixad" i så fall. låter som ni haft en supersöndag i alla fall, kram mamma

2010-12-13 @ 06:54:12
Postat av: Amanda

Haha, jo, den är inte från igår. Men hon är lika söt i pyjamas som fixad! :)

2010-12-13 @ 10:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0