Tillbaka i London!

Jag är tillbaka i London. Det känns sådär. Men jag ska prata med Rebecca igen snart så att jag får veta när jag kan sluta. Jag har haft det jättebra hemma och hunnit med både fikor och julmiddagar med släkt och vänner. Men nu är det jobb som gäller igen. När vi landade igår var det tolv grader ute, vilket är rena sommarvärmen jämfört med kylan hemma i Sverige. Så förhoppningsvis kommer vi inte frysa ihjäl imorgon när vi ska stå ute och titta på fyrverkerier.


Julafton i Sättuna.


Jag med mamma och lillebror.


Mormor och mamma.


Delar av släkten (på mors sida).

Just nu sitter jag med Carro och väntar på att någon från Kovalam ska dyka upp på en moped och leverera vår indiska mat. Yummy! Imorgon väntar endast ett par timmars jobb och sedan ska det firas nyår med Julie och Caroline Netzell. Först julmiddag och sedan utgång på det.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0