5 6 7 8

Becka är i London! Och Becka fyller 20 år idag! Vi lyssnar på Steps och gör oss i ordning för middag och födelsedagsdrinkar. Det blir nog Soho tror jag. Imorgon är jag ledig! Så då får vi en hel dag till att göra saker. Det är lite tråkigt annars att ha besök när man jobbar 12 timmar per dag.

Igår var vi på musikal och såg "The Phantom of the Opera". Jättebra såklart, men tyvärr något under förväntan. Men det har nog att göra med att vi har sett filmen så många gånger och den är lite klarare. Men musiken var ju toppen!


På musikalen igår.


Rebecka - 20 år!

Idag har jag jobbat hela dagen men vi hann med en födelsedagsfrukost på Starbucks och lite småshopping här i Kilburn imorse ändå. Nu har vi egentligen lite bråttom, men vi kommer inte fram till vad vi ska ha på oss och därför drar det ut lite på tiden.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

aj aj, man får väl inte fota på teatern, kul med en ledig dag då får ni mysa och gå på obar, hoppas det blev någon god mat igår. kram!

2010-11-11 @ 07:42:51
Postat av: Sofie

Åå grattis grattis igen till becksen, och hoppas ni två har det underbart! :D

2010-11-11 @ 20:15:02
Postat av: Frida

HIPP HIPP HURRA för våran Becks!! Hälsa henne från mig ifall hon är kvar :) Så härligt med musikal, födelsedagsfrukost, drinkar och shopping! Jag önskar att jag var där med er :)

2010-11-11 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0