Dödstrött och uttråkad!

Jag är trött! Jag är så trött att jag inte orkar ta tag i nånting över huvud taget. Samtidigt är jag ganska uttråkad och borde kanske egentligen försöka hitta på något. Men jag ska nog pallra mig iväg till Starbucks snart och köpa en kaffe att muntra upp mig med. Sedan har jag en gigantiskt hög med spanska tidningar som Becka hade med sig från Barcelona. Myskväll blir det med andra ord! Rebecka åkte i förmiddags och Carro jobbar sent idag, så nu är jag ensam här hemma. Rosie slutar snart så jag kanske kan tjata med mig henne på en kaffe om jag anstränger mig ordentligt.


Gårdagen spenderades i Carolines säng med film och godsaker.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Hallå! ingen vidare headline på gårdagens inlägg, hoppas det är bättre idag. Idag ska wille spela badmintonturnering efter skolan, bästa fyrorna heter det. spännande att se hur det går// kram mamma

2010-11-16 @ 07:28:53
Postat av: Amanda

Jag håller tummarna för lillebror! :)

2010-11-16 @ 10:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0