Feber!

Jag är sjuk! Egentligen gör det inte så mycket för alla andra är också sjuka, så vi har mest suttit inne hela dagen, men jag blir alltid så eländig när jag är sjuk. Jag är ganska ovan vid att ha feber, så när jag väl får det går jag bara omkring och yrar. Nu slutar jag visserligen snart så då ska jag nog ta ett långt bad och sedan krypa ner i sängen eller se på skräckfilm med Caroline som också är sjuk. Vi är så miserabla vi två! Men det är skönt att ha något att deppa med ibland när allting bara känns ganska trist. Och när allt känns toppen så är det kul att ha någon att dela det med också.


Två trötta tjejer.

Imorgon ska jag ha alla barnen själv större delen av dagen, men Carro ska passa Lenny så vi kommer att få sällskap av dem här hemma. Jag kommer säkert att vara ganska seg imorgon också, så det är kul med lite sällskap i alla fall. Nej, fy fan, vad deppig jag låter. Nu ska jag försöka cheer up lite innan jag slutar!

Ciao!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Oj oj vad deppigt det låter, hoppas du känner dig bättre snart :) Det där med musen som kilar runt på ditt rum är ju inte helt avspänt, fy! Här är det snöoväder och blåser på tvären inte så kul det heller..

Men, men, du får se fram emot att komma hem till jul och bli ompysslad, tror ialla fall att du kommer inse då hur bra du har det i London..lite andra nöjen att välja på där än Ikanohuset och Harry´s :) Ha det bäst! Kram kusin

2010-11-24 @ 16:03:27
Postat av: Karro

Jag skulle gärna vilja träffa dig om du kommer hem i jul=)

2010-11-24 @ 18:37:29
URL: http://karrolinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0