Godkväll!

Jag har precis kommit ut ur duschen och ska snart krypa ner i sängen med datorn i knät och se "Law Abiding Citizen" efter rekommendationer från pojkvännen. Dagen har varit bra och involverat ganska mycket kaos, lite julmarknad med barnen och en jäkla massa pepparkakor och glögg med Carro nu på kvällen. Så överlag en helt okej torsdag i mitten på november. Om exakt en månad åker jag hem till Sverige och idag bokade jag dessutom mina tågbiljetter från Stockholm. Så för alla som bryr sig kommer jag att befinna mig i Linköping mellan den 21 och 28 december. Därefter åker jag tillbaka till London igen för en tid.


Karolina och Angus under gårdagen.

Igår kom Karolina hit och barnen blev verkligen glada att se henne igen. Jag tyckte givetvis också det var toppen att träffa henne igen och hann med åtminstone några timmars häng med henne. Det blev en kort sväng till Emma igår kväll också eftersom jag jobbade tidigt idag, men imorgon verkar det i alla fall som att det blir utgång. Det här är ju min första helg på länge som jag har tid att hänga med alla lokala kompisar eftersom jag har haft besök eller varit borta nästan alla tidigare helger. Så jag ser verkligen fram emot den här helgen!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Hoppas det blir en härlig och rolig helg tillsammans med goda vänner. Vi hörs senare, kram mamma

2010-11-19 @ 07:43:53
Postat av: hannah

law abiding citizen är ta mig tusan den bästa film jag sett i mitt 22 åriga liv så jag hoppas du tyckte den var bra. ses på torsdag :)

2010-11-19 @ 08:31:17
Postat av: Karro

har länkat dig så du får länka mig=) pussigull

2010-11-22 @ 20:22:18
URL: http://karrolinan.blogg.se/
Postat av: Karro

har länkat dig så du får länka mig=) pussigull

2010-11-22 @ 20:23:06
URL: http://karrolinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0