Härlig novemberdag!

November har börjat bra! Jag är dödsförkyld och måste verkligen anstränga mig för att få luft, men det har varit soligt och fint och jag har fått tag i lite bra hostmedicin också. Huset är upp och ner, vi kommer inte ha ett ordentligt kök förrän på torsdag och ungarna är om möjligt ännu sjukare än vad jag är. Jag kommer att jobba sammanlagt nästan sjuttio timmar den här veckan och inte ha någon tid över till att bli frisk. Men vet ni vad? Det känns faktisk helt okej ändå. Och nästa vecka kommer Becka hit så då blir det lite party då istället! Det ser jag fram emot. Nu ska jag koka lite te, få i mig ett par matskedar hostmedicin och vänta på att Rebecca kommer hem från sin matlagningskurs så att jag kan krypa ner i sängen och Soooova!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

näe fy det låter inget inget vidare, men det blir som du säger bättre. Sen kommer Becks och det blir massa vacker julskyltning och ljus och mys. krya på dej gumman, skype ikväll? kram mamma

2010-11-02 @ 08:07:25
Postat av: Ywonne Löfvall

Godmorgon! var tidigt uppe och packade in din Peak i paket för vidarebefordran till Småland. Har nämligen gjort mig besväret att sälja den på blocket. Det inbringade 800 kr, dessa återfinns nu på ditt konto. Enjoy. Puss från världens snällaste mamma.

2010-11-03 @ 08:37:25
Postat av: Frida

Din lilla stackare.. krya på dig! Jag längtar efter att träffa både dig och Becks!

2010-11-10 @ 19:21:03
Postat av: Frida

Din lilla stackare.. krya på dig! Jag längtar efter att träffa både dig och Becks!

2010-11-10 @ 19:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0