Hej hej!



Pussar från mig och Airplane!

Jag babysitter åt Rebeccas kompis idag. Men det hela rörde ihop sig lite så nu sitter vi hemma hos oss och leker med de andra barnen som jag normalt sätt jobbar med. Det går ganska bra! Jag har bara knappt en timme kvar och sedan ska jag ta med mig Becka till den lokala puben och dricka några avskeds GT's tror jag. Och äta varm, lagad mat då jag endast har stoppat i mig mackor och frukt idag. Det regnar som tusan och det är inte bra för min nya frisyr. Så jag ska väl upp och platta håret snart också, och prova mina nyinhandlade kläder. Det är alltid nice att försöka göra sig lite vacker efter en dag i smutsiga, regniga kläder med snor och barnmat på. Och idag luktar jag dessutom blöt hund då jag inte bara fick barnvakta Willow och Lola idag, utan deras gravt överviktiga mops Mable också.


Jag och en väldigt smelly dog.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

fy, vad tjock han är, sket han inne idag också?? ha ha . vi hörs ikväll kram mamma

2010-11-15 @ 07:35:50
Postat av: Karro

Fin du är i lugg=)

2010-11-16 @ 07:26:16
URL: http://karrolinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0