Jobb, jobb, jobb!

Idag är det fredag, men det känner jag inte av för fem öre. När den här veckan är slut kommer jag att ha jobbat exakt 71 timmar och nästa vecka väntar ytterligare 52. Det känns toppen! Verkligen! Speciellt som delar av barnen hatar mig mer än något annat. Blä! Det är nästan förvånansvärt hur ledsen man kan bli över saker som man hör från en egentligen ganska obekant treåring. Men nej, den här dagen har inte varit speciellt bra.

Jag inledde den med att springa iväg till Cricklewood imorse för att vaxa mig. Det gjorde ganska ont, men var helt klart genomförbart. Nu gör det dock pissont och jag har röda prickar över hela mig. Men det går väl förhoppningsvis över. Under arbetsdagen hann jag sedan bland annat med att gå på fancy dress party på Hank och Fonsies skola, handla mat med Wennie och Angus samt baka cupcakes med Fonsie. Nu är Charlotte och Etta här så vi har lagat tacos till oss vuxna och barnen har som vanligt sprungit omkring och lekt och skrikit. Jag har precis kommit ut ur duschen och ska snart gå ner och göra lite te och krypa ner i sängen med "The Time Travelers Wife".


Cupcakes in the making. De visade sig senare vara fullkomligt oätliga och åkte tyvärr rakt i "binnen".


Fonsie hann dock stoppa i sig en innan vi hann slänga dem.


De två söta kusinerna Wednesday och Etta.


Angus och hans nya favorit dammvippan.

Imorgon väntar bland annat folbollsträning och kalas för Fonsie på eftermiddagen, men utöver det har vi inget speciellt planerat och tar nog lördagen lite som den kommer. Det är nog det bästa att göra med fem barn i huset, tror jag.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Frida

får man fråga var på kroppen denna vaxning utfördes? :p för övrigt är angus så söt att jag bara vill äta upp honom! och du, snart älskar dom dig nog igen hela bunten! barn är väl jäkligt ombytliga?

2010-11-11 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0