Let it snow!

Det snöar i London! Jag fick en mindre chock när jag tittade ut genom fönstret imorse och såg all snö på marken. Men det känns ganska okej faktiskt. Det är ju trots allt första december imorgon. Om ett par timmar landar Josefine på Gatwick så ikväll får jag återigen lite kärt besök från Suecia. Om knappt en timme ska jag iväg till svenska kyrkan med de två små. Hoppas kunna få i mig lite glögg och en och annan lussebulle. Jag kan också informera alla om att jag kommer ha både mamma, kusin och pojkvän på plats i London på min födelsedag. Så det känns riktigt kul faktiskt. Har precis snackat med Martin och både flygbiljetter och hotell är bokat och klart.





Gårdagens photo shoot med de tre minsta gullungarna.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

godmorgon! vilka fina bilder, den lille är ju för söt.Härligt med josse på plats, hoppas ni får underbara dagar, vi vill se många fina bilder från julskyltning och diverse utflykter. vi hörs senare i veckan, kram mamma

2010-12-01 @ 06:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0