Skype!

Jag har precis pratat med Martin på skype. Gud, vad jag saknar honom. Pojkarna är i skolan och jag är hemma med de två små. Det är regnigt, blåsigt och kallt ute så vi sitter inne och myser. Men nu verkar det i alla fall som Martin och Daniel har fått lite tur med vädret. Deras resa började ju med monsunregn och översvämning, men nu är de i Patong och solen skiner. Jag har svårt att tänka mig att det kan vara varmt någonstans just nu där jag sitter och fryser och tittar på regnet och alla blöta, geggiga löv utanför fönstret. Om jag åtminstone hade lite sällskap av min favoritpojke.


Världens finaste kille som jag saknar så mycket.

Imorgon kommer Rebecka till Gatwick vid tio i tre och om jag inte behöver vara barnvakt imorgon kväll (också!!!) så ska vi troligen gå på "The Phantom of the Opera" på kvällen. Jag tror verkligen att det är en bra musikal, men jag är lite rädd att jag kommer gråta en hel del. Nu ska jag koka te och försöka bli lite varm. Ikväll barnvaktar jag och jag har laddat ner filmen "Frozen" efter rekommendationer från mamma. Den känns lite passande idag tycker jag.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Kul att martin får lite sol äntligen. Min bok, precis vad jag tänkte när jag såg titeln, vem har nu snott det för mej tänkte jag. Min heter ju köld, det enda som är samma är att det är j vligt kallt.

ska bli kul att höra vad du tycker om den. ps hoppas nu ni får se fantomen imorgon, och du kommer inte gråta för den är inte sorglig på det sättet, kram.

2010-11-08 @ 14:44:05
Postat av: Amanda

Jag kommer garanterat gråta ändå för jag hatar det här jävla skitjobbet!

2010-11-08 @ 19:25:53
Postat av: Ywonne Löfvall

Hallå Mandis, du skulle titta ut genom mitt kontorsfönster, traktorn kör med snöskrapa och det har kommit ca 1 dm snö sen imorse, känn på den.

ha en jättetrevlig teaterkväll och hälsa becks

kramar!

2010-11-09 @ 15:19:25
Postat av: Martin

Baby fan vad fin du ar...pratar med dig pa skype nu...det ar sa skont att prata med dig...jag alskar dig mest av allt pa denna jord...fan vill bara aka till england....skita i det har detg ar ju dig jag vill vara nara...saknar dig <3 du ar mitt allt

2010-11-14 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0