Sunday Evening!

Nu börjar den här veckan äntligen att nå sitt slut. Jag har jobbat sedan tio imorse, men ska snart iväg och möta Justin, en gammal bekant från Madrid som är på jobbresa i London ett par dagar. Jag tror verkligen att jag kan behöva komma ut ur huset ett tag om ens bara för ett par timmar. Och vet ni vad? Jubilee Line är inte avstängd den här helgen så jag kan ta tuben in till stan. Den bästa linjen att ta härifrån har nämligen varit avstängd varje helg sedan jag flyttade hit, så det har blivit buss för det mesta, vilket tar betydligt mycket längre tid.


Det börjar bli allt kallare här i London. Men det är fortfarande ganska mysigt med höst.

Nu ska jag springa upp och byta om så att jag slipper visa mig bland folk i de här nedkletade trasorna jag har på mig. Imorgon väntar tolv timmars arbetspass, liksom på tisdag och onsdag. Om man ändå trivdes på jobbet!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Hej! ja det där låter ju inget vidare, fast när Becks kommer blir det ju lite kul. Hoppas det var trevligt i går kväll allafall, du får hota barnen med nåt "otillåtet" boogieman el vad han heter. på tal om otäckt, såg en riktigt ruskig film igår, ingen skräck, men jag var skräckslagen, Frozen, har du sett den? kram mamma

2010-11-08 @ 06:37:29
Postat av: Amanda

Jo, det blir kul med Becks. Nej, har inte sett den. Men var inte det din bok? ;)

2010-11-08 @ 07:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0