Bubbelbad!

Idag har bara varit en sådan här lustig dag som går från bra till skit varannan minut. Det har varit underbart väder och allting har väl egentligen gått helt ok hela dagen, men jag är fan inte på humör. Och inte verkar det hjälpa med choklad heller. Jag känner mig bara riktigt stressad och lite småsur liksom. Men nu sitter jag och försöker boka biljetter med Becka så förhoppningsvis kommer hon hit i början av november och hälsar på. Jag åker dessutom hem tidigt på lördag morgon och ser fram emot en helg hemma i Sverige. Det lär absolut inte bli en lugn sådan då jag har varenda minut av mina tre dagar uppbokade, men har man en stor familj och en massa folk som man vill träffa så får man väl offra sig lite. Så det blir nog bra! Nu ska jag avsluta snacket med Becksen och krypa ner i ett härligt bad med min nya favorit från Sanctuary Spa.


Just nu är jag jäkligt pepp på att få hit den här bruden!

Puss och godnatt allihop!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Becka

yeeey, och nu är det bokat!! :D

2010-10-07 @ 22:16:51
Postat av: Ywonne Löfvall

way to go girls! kram!

2010-10-08 @ 09:24:43
Postat av: Amanda

:D Yeah!

2010-10-08 @ 12:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0