En regnig tisdagkväll!

Godmorgon!
Gårdagen blev totalt misslyckad och jag orkar inte ens förklara. Nu börjar jag jobba om ett par timmar så jag måste skynda mig upp till Kilburn High Road för att skriva ut mina boardingkort för hemresan. Ska bli riktigt skönt att komma hem ett par dagar faktiskt. Är dock lite rädd att jag inte ska vilja komma tillbaka till England, men det är väl en risk man får ta. Tillbaka ska jag ju oavsett vad, så det är bara att bita ihop. Men nu ska jag slänga på mig lite smink och försöka få ordning på min online-incheckning innan jag ska dra.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

que ha pasado ayer? skype senare ikväll? kram mamma!

2010-10-06 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0