I Sverige!

Nu är jag hemma! Jag tassar omkring i min soliga lägenhet iklädd Martins morgonrock och funderar över varför jag satte väckarklockan på åtta. Jag ska träffa mamma om två timmar och vi ska ge oss ut på stan i jakt på en vinterjacka, men fram tills dess har jag inga direkta planer.

I lördags lämnade jag Skavsta i Martins lilla Mitsubishi klockan halv tio och åkte nästan direkt till Rimforsa för att äta lunch med alla småbröder. Vi stannade ett par timmar och åkte sedan vidare till Fjälla där det väntade ännu mer mat. På kvällen badade vi tunna och vissa modiga pojkar vågade sig till och med ner till sjön för ett 10-gradigt dopp. Själv tycker jag att Sverige är kallt nog även uppe på torra land, då jag nu har insett hur mycket varmare vi har det i England. Men jag antar att "värmen" därborta inte varar länge till så det är nog bäst att ge sig ut och leta jacka i vilket fall.

Igår sov vi länge och därefter hann jag med en snabb fika på stan med Sofie och Frida innan det var dags att ge sig ut till Ljungsbro för att träffa mor, bror, Anders och mormor. Återigen blev vi bjudna på en himla massa mat och vi kom väl tillbaka till lägenheten igen vid åttatiden igår kväll. Jag har alltså inte fått mycket flyttpackande gjort och borde kanske börja med det nu innan jag ska iväg. Resten av dagen fram till i eftermiddag ser ut att bli ganska stressig då jag ska försöka hinna med både det ena och det andra så det är kanske bäst att sätta igång. Och imorgon åker jag ju "hem" igen så då blir det inte heller mycket tid över till packingen. Det känns ju i alla fall skönt att Martin redan har fått en ny lägenhet och vi vet att vi bara kommer flytta över gatan, men eftersom han ger sig av till Asien om två veckor så finns det fortfarande en del att stå i innan lägenheten är tom och flyttstädad. Men nu ska jag ta tag i mig själv och åtminstone se till att bli klar tills jag ska iväg och träffa mamma. Sedan väntar tårtbak då jag fortfarande inte har firat Martins födelsedag!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej älsko!! Du är världens finaste, helt underbart att du kom hem några dagar. Har varit så mysigt och du har gjort så fint för att fira min födelsedag. Jag älskar dig Amanda och jag kommer aldrig släppa dig, glöm aldrig att jag alltid finns för dig när det känns jobbigt, och annars också givetvis! Puss på den finaste flickan / Din Martin <3

2010-10-11 @ 19:06:01
Postat av: Amanda

Tack, älskling! Du betyder allt för mig och det har varit underbart att komma hem till dig ett par dagar. Jag skulle aldrig klara det här utan allt ditt stöd! Miljarder kyssar! kommer sakna dig så när du är iväg, men det hör till. Jag älskar dig! Du kommer få galet kul i Asien och när du kommer hem igen så vet du var du hittar mig! <3

2010-10-11 @ 19:56:56
Postat av: Anonym

Tack, älskling! Du betyder allt för mig och det har varit underbart att komma hem till dig ett par dagar. Jag skulle aldrig klara det här utan allt ditt stöd! Miljarder kyssar! kommer sakna dig så när du är iväg, men det hör till. Jag älskar dig! Du kommer få galet kul i Asien och när du kommer hem igen så vet du var du hittar mig! <3

2010-10-11 @ 19:57:31
Postat av: Amanda

Tack, älskling! Du betyder allt för mig och det har varit underbart att komma hem till dig ett par dagar. Jag skulle aldrig klara det här utan allt ditt stöd! Miljarder kyssar! kommer sakna dig så när du är iväg, men det hör till. Jag älskar dig! Du kommer få galet kul i Asien och när du kommer hem igen så vet du var du hittar mig! <3

2010-10-11 @ 19:58:19
Postat av: Anonym

Tack, älskling! Du betyder allt för mig och det har varit underbart att komma hem till dig ett par dagar. Jag skulle aldrig klara det här utan allt ditt stöd! Miljarder kyssar! kommer sakna dig så när du är iväg, men det hör till. Jag älskar dig! Du kommer få galet kul i Asien och när du kommer hem igen så vet du var du hittar mig! <3

2010-10-11 @ 19:58:46
Postat av: Amanda

Tack, älskling! Du betyder allt för mig och det har varit underbart att komma hem till dig ett par dagar. Jag skulle aldrig klara det här utan allt ditt stöd! Miljarder kyssar! kommer sakna dig så när du är iväg, men det hör till. Jag älskar dig! Du kommer få galet kul i Asien och när du kommer hem igen så vet du var du hittar mig! <3

2010-10-11 @ 19:59:14
Postat av: Ywonne Löfvall

så himla fina ni är! // puss mamma

2010-10-12 @ 07:39:11
Postat av: Amanda

Oops, nu har datorn flippat ut igen! :p

2010-10-12 @ 09:25:00
Postat av: Frida

Det var mysigt att träffa dig en liten snabbis Mandis! Längtar redan till nästa gång vi ses :)

2010-10-12 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0