IKEA!

Härligt med söndag! Jag och Caroline inledde dagen med ett besök på IKEA där det åts svensk mat och inhandlades diverse nödvändigheter till våra rum. Därefter skulle hon vidare in till stan så jag tog en fika med Julie på Starbucks innan jag återvände hem för att städa mitt rum. Detta tog mig drygt tre timmar och jag har fortfarande en del kvar att göra, vilket är lite sjukt då rummet inte ens är tio kvadratmeter. Men nu känns det i alla fall lite fräschare och jag har precis tryckt i mig en chokladkaka till middag och ska snart krypa ner i mina nya lakan.


Caroline utanför IKEA.


Jag har numer en välorganiserad garderob - det ni!


Mina nya sängkläder och min mysiga filt.

Jag hoppas att min lilla make over ska få mig att känna mig lite mer hemma här då det innan såg ganska tråkigt ut och jag inte ens hade packat upp mina resväskor ordentligt. Jag är dock redan nervös för hemresan för jag har insett hur jäkla mycket grejer jag redan har samlat på mig efter bara två månader och hur många resväskor jag kommer att behöva för att få hem skiten. Men det är väl ett senare problem antar jag. Nu ska jag ta en dusch/ ett bad och sedan väntar sängen.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

wow, vilka snygga bilder på dej Mandis. Det är roligt att se att du har fått ordning på ditt rum. du vet väl när du bodde hemma och jag gjorde total makeover 1 ggr/halvår med nya texilier och pyssel, det tog två dar och sen var det likadant igen. Kan du inte lägga upp nya bilder på garderoben om en vecka. ha ha , nu var jag stygg, men det var inte så illa menat. puss mamma.

2010-10-18 @ 09:48:41
Postat av: Amanda

Här försöker man göra fint och så är det ingen som tar det på allvar :p Men jag vet vad du menar, det har en tendens att bli lite stökigt ibland.

2010-10-18 @ 12:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0