Lördagkväll!

Godkväll!
Nu känner jag att jag inte har bloggat på ett tag så det är väl dags att ta tag i det. Jag har precis kommit hem efter en kväll i Kilburn och ska snart hoppa i säng och sova, men har tid att skriva några rader innan dess.

Igår kväll var jag i princip medvetslös efter jobbet då jag sedan jag kom tillbaka i onsdags kväll hade jobbat 24 timmar och sovit nio på två dagar, så jag höll mig vaken precis lagom länge för att dela en vinflaska med Caroline innan jag somnade som ett barn och sov sjukt gott hela natten. Imorse vaknade jag strax innan nio och jag hade nog egentligen kunnat sova ytterligare ett par timmar om jag inte hade bestämt mig för att ta en morgonfika med Caroline, så istället gick jag upp och tog mig in till stan med henne. Hon skulle jobba och jag skulle möta upp Ida för shopping så vi gick till ett litet art café i närheten av Oxford Circus där vi drack det äckligaste kaffe vi någonsin smakat. Därefter var vi tvungna att skynda iväg och sedan spenderade jag hela dagen fram till halv sex-tiden på Oxford Street.


Ida roar sig på New Look medans jag provar byxor.

Jag skulle egentligen inte ha shoppat något, men jag hittade en vinterjacka och lite annat smått och gott så min money saving plan gick i stöpet ganska ordentligt. Efter vår lilla stadsrunda tog vi oss tillbaka hem till mig och sedan vidare till Josie och Emma där det blev några glas vin.


Hemma hos Josie och Emma.

De andra skulle vidare ut, men själv mötte jag upp Maria (en gammal au pair till familjen som är här på besök över helgen) och vi gick vidare till The King's Head, den absolut lugnaste puben i Kilburn, där vi tog ett par drinkar innan vi bestämde oss för att gå tillbaka hem och sova. Nu sitter jag här och borde verkligen krypa ner i sängen. Imorgon skulle jag ha åkt till IKEA med Carro, men det är osäkert om det blir något. Jag ska i alla fall försöka hinna med en fika med Julie och utöver det får vi se vad som händer.


På The King's Head tidigare ikväll.

Nu ska jag i alla fall gå och tvätta bort mitt smink och sedan är det sovdags. Det ser jag verkligen fram emot!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne

snygga bilder, det är inne med hatt nu alltså? kram mamma

2010-10-17 @ 17:15:02
Postat av: Amanda

Tackar! Nja, jag vet inte, men jag kände att jag skulle ge den ett försök. :)

2010-10-17 @ 18:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0