Några hektiska dagar!

Det har varit ett par intensiva dagar här hemma i Sverige nu vill jag lova. Martin har jobbat idag och igår, så jag har försökt hinna med så mycket som möjligt under tiden. Igår var jag på ICA och träffade upp Andreas efter hans arbetspass klockan tolv och därefter mötte jag upp Linnea, krockade mammas bil (ja, det är tyvärr sant och en jävla sorglig historia), hämtade lillebror i Ljungsbro och åkte tillbaka in till stan för att baka tårta och försöka glömma det hemska missödet i Bergsrondellen. På kvällen lagade jag mat med min fina pojkvän och sedan hade även den dagen passerat på vad som kändes som ett par timmar.

Idag har jag träffat jobbarkompisarna och nu skulle jag egentligen ha gett mig av till flygplatsen för att åka tillbaka till London, men jag pratade precis med Rebecca och bokade om min biljett till imorgon istället. Så nu har jag lite tid att packa och fixa här i lägenheten också, eftersom det inte hunnits med än. Så jag känner mig lite småbusig och lycklig just nu när jag har lyckats skjuta upp det sorgliga avskedet och nu ska vi köra ut till Fjälla och skriva ut min nya biljett innan det väntar EM-kval hos Robert och Linnea. Imorgon är det bara pack, pack, pack som gäller, men fram tills dess har jag ännu en underbar kväll med min Martin. Noll miljoner negativitet!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Frida

Så skönt med lite extra sverigetid!

2010-10-12 @ 19:06:01
Postat av: Hannah

det var trevligt att träffas idag:) härligt att du fick en extra dag hemma:)

2010-10-12 @ 20:54:46
Postat av: Josse

Det låter som det varit stressigt men kul!!!

2010-10-14 @ 23:23:10
Postat av: Sofie

himla kul att träffa dig mandis, vi kommer snart och hälsar på! :)

2010-10-16 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0