Sjukling!

Ingen mår bra i det här huset just nu. Jag gick och lade mig igår efter jobbet med ett hemskt illamående och vaknade nu drygt tio timmar senare med världens huvudvärk och ont i halsen. Det känns verkligen toppen! Jag skulle nog kunna sova hela dagen idag, men det blir väl ingenting av med det eftersom jobbet väntar om tre timmar. Caroline fyller år idag också, så det vore ju kul om man fick må lite bättre till kvällen.

Imorgon är i alla fall Halloweenplanerna klara. Det är babysitting som gäller hela kvällen och det känns ärligt talat ganska skönt. Jag har aldrig varit något större fan av stora helgdagar som bara måste firas till varje pris. Dock verkar ingen godta den ursäkten, men nu har jag ju i varje fall en mer okej anledning till att stanna hemma.

Nu ska jag gå ner och koka te. Sedan ska jag försöka bli frisk snabbt som tusan innan det är dags att börja jobba. Strepsils och huvudvärkstabletter!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

det är ju skit det där, men du är som William, går omkring med för lite kläder, han är också supersnorig och favoritsysselsättningen är att INTE snyta sig. hur som haver, krya på dej och hoppas ni kan fira födelsedagsgrisen framåt kvällen. ha en bra helg, kram mamma

2010-10-29 @ 10:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0