Ups and downs!

Morgonen började lite skakigt, men nu känns det faktiskt helbra igen. Jag blir helt utmattad av mina konstanta humörsvängningar, men samtidigt ska man väl vara glad för det. Det är nog som Alfons pappa säger, man måste ha tråkigt för att kunna uppskatta det roliga. Idag började jag i alla fall klockan tio med att på bästa sätt försöka städa ut barnens lekrum för att förbereda för renoveringen nästa vecka. Hank var hemma med feber och de andra har också varit lite krassliga, men själv känner jag mig ändå ganska okej. På eftermiddagen gick jag med Angus för att handla och förvånades då av det härliga vädret. Vi snackar t-shitväder och solsken här, vilket jag hade missat då jag satt inne och bara antog att det var grått och tråkigt som igår. Så då gick humöret upp igen! Sedan när vi kom tillbaka blev det lite halvkaotiskt och nu innan jag slutade lyckades Angus bajsa ner sig fullständigt. Det är verkligen ett glamouröst liv det här!

Men nu sitter jag här med ett glas rosé och ska klippa och klistra lite i alla foton mamma hade med sig från Sverige. Jag har fortfarande inte fått någon myskänsla i rummet och jag tror att det är foton som saknas. Så nu får vi se om min hypotes är rätt. Jag lyckades få tag i lite ramar på Kilburn High Road idag också, så vi får se vad det blir av allt det här. Jag har dessutom fått veta att Sofie och Hannah kommer och hälsar på här i London i slutet av november. Det ser jag verkligen fram emot! Saknar mina gamla jobbarkompisar en hel del här borta! :)

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

hoppas det blev bra med bilderna, jag kan posta fler om du vill ha. Nu, tips från inredaren, du går till primark, all time high store, köper ett överkast,alternativt på ikea.sen köper du massa billiga prydnadskuddar och gör fint eftersom du har en dagbädd, lägg sen nån billig ikea eller primarkmatta ovanpå heltäckningsmattan som matchar kuddarna (lila eller grå, blanka med pärlor eller så) lite pengar fint rum, kanske nån liten myslampa också, och en radio. hos loppis på killburn high road kanske. det kommer att bli fint tror jag.

kram mamma

2010-10-28 @ 09:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0