18 september!

Nu är det helg igen! Tiden har gått förvånansvärt fort den här veckan. Igår träffade jag upp Julie efter jobbet och vi gick för att köpa mat och hyra film till kvällens fredagsmys. Det blev en gammal brittisk skräck från 1973, som vi båda pratade bort och missade fullständigt, samt "Bounty Hunter", under vilken jag (givetvis!) somnade. Vi stoppade dessutom i oss en massa pizza, Cola, kakor, vin, glass och popcorn. Underbart sätt att fira veckoslutet på tycker jag!


Under gårdagens frosseri hos Julie.


Lite smått och gott.


Kakmonstret.


Självutlösare?

Idag vaknade vi runt nio och nu har jag precis varit och ätit världens gigantlunch med Cecilia på Jack's, följt av kaffe och kakor på Gail's. Så nu mår jag som jag förtjänar!


Lunch på Jack's.


Underbara bakverk i solen.

Ikväll ska jag och Carro hem till James på födelsedagsfest, men först ska jag iväg på hårkonsultation på Cutting Crew. Jag är lite nervös eftersom jag alltid brukar få en massa skit för hur slitet mitt hår är, men det får jag väl ta. Jag ska ju dock inte ändra någonting idag utan bara boka en tid för senare i veckan. Annars har det varit en härligt solig dag idag och imorgon har jag planer på att ta mig till närmaste IKEA för att köpa lite saker till mitt rum.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne

skapliga bilder gumman, livet leker tydligen, have a wonderful evening, själva ska vi lägga oss för uppstigning runt 4 in time to get to the airport. mormor hade skapliga nyheter om att vi har släktingar som vi inte trodde fanns i louisiana, det är skitspännande, jag berättar mer sen, kramar

2010-09-18 @ 19:16:39
Postat av: Frida

Mumsigt och mysigt!

2010-09-29 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0