30 september!

Nu har jag inte kunnat blogga på ett tag för min dator fungerar inte på mitt rum. Det är troligen något fel inne i maskinen och inte med uppkopplingen eftersom Carros dator funkar finfint däruppe. Men det ska jag väl kolla upp någon gång! Nu har jag precis vaknat och duschat och snart kommer Carro ner så att vi kan äta frukost. Jag har haft kanonkul sedan hon kom hit och det är verkligen toppen att ha henne boende här.

I måndags drack vi bara lite vin uppe på rummet för att fira hennes ankomst och i tisdags kväll blev det en liten pubrunda i Kilburn. Men jag talar nog för oss båda två om jag säger att det blev lite för mycket då. Men kul hade vi i alla fall! Igår var jag bara hemma och somnade ganska tidigt. Så nu känner jag mig pigg och redo för en ny solig dag. Och imorgon åker jag till Madrid! Förhoppningsvis i alla fall, om inte strejken fortsätter och jag inte kommer iväg, men så blir det ju givetvis inte. Jag ska till Madrid! :) Så nu ska jag käka lite frukost och sedan ska jag försöka skriva ut mina boardingkort och min tågbiljett. Jag åker härifrån vid sex imorgon kväll och beräknar vara framme hos Irina senast halv två på natten. Har alltså drygt åtta timmars resa att se fram emot, men det är det värt.

Ber om ursäkt för bristen på bilder, men kameran ligger på rummet och jag har noll lust att springa upp och hämta den nu, men de dyker upp pronto, det lovar jag.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0