Avskedsfest för Karolina!

Idag är det avskedsfest för Karolina som har bestämt sig för att lämna oss och just nu sitter jag med henne och Steven på Mapesbury Road och dricker lite vin. Vi ska snart röra oss mot Camden, men jag tänkte att jag skulle hinna blogga lite ändå.


Karolina och Emma igår.


Karolina och Ida på The Roxy.


The Roxy igår kväll.


Igår var vi ute och firade Emmas 25-årsdag så det blev en ganska sen morgon idag. Kom väl inte ut ur huset förrän vid två då jag drog iväg till Edgware Road för att träffa Dara. Vi vandrade omkring i Hyde Park en stund innan han var tvungen att dra vidare och jag lyckades efter visst irrande runt Marble Arch sätta mig på en buss i rätt riktning och nu sitter jag här. Så jag hoppas på en trevlig kväll med inte alltför många tårar. Kan inte riktigt förstå att min mentor ska flytta härifrån, men det är väl bara att njuta av den sista kvällen och önska henne lycka till i Oslo.


Skål för "Kanina".

Nu måste jag nog fundera på att göra mig lite presentabel för snart är det dags att åka.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Becka

trevligt trevligt, längtar tills jag får gå ut på riktigt i barcelona hahaha, skype snart tycker jag!

2010-09-05 @ 19:28:23
URL: http://rebeckaibarcelona.blogg.se/
Postat av: Ywonne Löfvall

Ni ser ut att haft det riktigt trevligt i helgen! ny lång vecka innan helgen infinner sig, men då får du ju efterlängtat besök, blir väl lätt att gå upp en måndagsmogon då. ha det bäst! puss mamma

2010-09-06 @ 06:49:11
Postat av: Josefine Kron

Det verkar som det är mer party i London än vad det är i Linköping i alla fall! Skoj! Trist när folk åker men du kommer ju få lära känna massor nytt folk ju! Har du bekantad dig med mycket inhemska londonbor?

2010-09-06 @ 11:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0