Bildbomb! Saker jag saknar i bilder.

Jag slänger upp lite bilder från olika tillfällen med den gemensamma benämningen "saker som jag saknar". Mest för att jag inte har så mycket annat för mig en morgon som denna.


Frida, spraygrädde och kladdkaka!


Rimforsa-bröderna! På denna bild Leo och Noel.


Spint och FN-rollspel.


Lazy days på Öland.


Crazy days på Öland.


Becka och Frida!


Sommar i Fjälla.


Sommar var tusan som helst.


Tossa de Mar, William och mamma.


Martin, sol och havet.


Skogshäng med lillebror och pojkvän.


Linnea och champagne!


Parhäng med Robert och Linnea.


Martins saker på hyllan i mitt lilla London-rum.


Madrid och storstadshäng med Martin.


Att köra bil.


Dessa sötnosar och HRC-drinkar!

Ja, jag saknar betydligt mycket mer saker än så, men det finns inte bilder till allt och jag tror seriöst inte att det är någon som bryr sig. Men jag hittade en massa gamla pics på ett usb som jag av okänd anledning släpat med mig till London, så nu har jag i alla fall fått någon användning av det. Nu ska jag sminka mig och försöka få mitt äckliga, otvättade hår att se någorlunda okej ut innan det är dags att hämta Hank och Wednesday.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Josefine Kron

Vilken härlig nostalgitripp! Du får tänka att allt kommer att finnas kvar. Men att köra bil, gud vad jag längtade efter det också!!!

2010-09-22 @ 16:09:26
Postat av: Amanda

Ja, det är nog så man får göra! Men bilkörandet kommer ju gå åt skogen när jag väl kommer hem igen. Känner att jag måste avstå när jag är hemma i Sverige bara för att inte tappa mitt knasiga vänstertrafiktänk nu också, haha. :)

2010-09-22 @ 21:30:45
Postat av: Frida

jag saknar dig också! och becka och öland och spraygrädde (för det är typ bara i ditt sällskap som jag äter det) och köpenhamn och drikar på hard rock café!

2010-10-02 @ 22:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0