Carro är här!

Hallå bloggen!
Nu har jag precis lämnat pojkarna i skolan och ät hemma med Wednesday och Angus, som springer omkring och leker. Jag tänkte passa på att skriva ett kort inlägg innan det är dags att lägga Angus igen för hans förmiddagsnap.


Wennie, jag och Angie.

Igår kom Caroline hit till Kilburn vid niotiden och är numera inneboende hos oss här på Mapesbury Road. Det känns hur kul som helst att ha en kompis så nära och jag är verkligen jätteglad att hon äntligen har kommit tillbaka till London. Idag är det bara Rosie och jag som jobbar, men då hon var tvungen att springa iväg ett par timmar får vi se om vi hinner iväg till svenska kyrkan senare. Det vore dock toppen om vi hann eftersom vi kan behöva en del grejer från Totally Swedish också. :)

Ikväll blir det nog bara någon lokal pub för min och Carros del för imorgon börjar jag inte förrän tolv. Inatt sov jag nere på mellanvåningen eftersom Anga åkte till Mallorca mitt i natten och ingen var där och kunde höra barnen om de vaknade. Jag väcktes av Fonsies Buzz Lightyear-väckarklocka klockan 04.00, men bortsett från det så sov både jag och barnen gott hela natten. Och imorse vaknade de inte förrän vid halv sju, så det blev betydligt mer sömn än jag hade väntat mig.

Nu ska jag gå iväg och göra en flaska till Angus och sedan ska jag hitta på något kul att göra med Wennie!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

hallå gumman! Du är ju värsta supernannyn. fantastiskt. Glada ser ni ut också, ja, inte den lille, han ser lite misstänksam ut, har du nypt honom? näe skojar bara. Kul att din kompis kommit tillbaka också, drick nu inte upp innehållet i londons barer första kvällen, kramar mamma

2010-09-28 @ 13:20:21
Postat av: Josse

Supersöt bild! Jag håller med Ywonne, du ser ju riktigt rutinerad ut med ett barn på varje arm! Vi måste höras snart, har ju tänkt på att komma till dig nån gång:)

2010-09-29 @ 11:44:14
Postat av: ya

Men snälla nån, nu har mamma slitet ut en generation på shopping o är på god väg med nästa. Hoppas man kan ta del av något i den jätteskörden... och Mandis, många grattis på namnsdagen! från ett Linköping i -3 grader o en djupfryst golfbana.

Moster Ya

2010-10-26 @ 08:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0