En underbar helg!

Jag har inte haft internet på ett par dagar så jag har inte hunnit uppdatera så mycket, men nu verkar det vara tillbaka så jag passar på att skriva lite snabbt. Martin kom hit igår och det är underbart att ha honom här. Jag njuter av varje sekund och vill absolut inte att helgen ska ta slut. Idag har vi varit på Portobello Market, shoppat på Oxford Street och ätit god italiensk mat nu på kvällen. Imorgon ska vi försöka få tag i några musikalbiljetter och bara göra det bästa av vår sista dag tillsammans för den här gången.


Jag har världens finaste kille på besök.

Nu ska vi sova en stund så vi kommer upp skapligt imorgon och hinner göra något vettigt av dagen. Har haft en riktigt bra dag och ser fram emot en minst lika bra sådan imorgon. Men det är inga problem när Martin är här för oavsett vad vi gör så är jag glad bara för att jag får ha honom här.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne

så fina ni är!

2010-09-12 @ 19:58:46
Postat av: <3

Pussar!

2010-09-16 @ 23:00:16
Postat av: Frida

så härligt!

2010-09-17 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0