Ensam igen!

Nu är det måndag igen och Martin har åkt hem. Jag pratade med honom precis och han var bara några kilometer från Linköping. Han åkte härifrån redan vid två inatt och det känns ärligt talat som att någon har punkterat min ena lunga. Jag kan liksom inte andas ordentligt och det är så jobbigt att vara ensam igen. Men vi har haft en jättebra helg och det känns som att jag har laddat mitt Martin-batteri och kan klara mig åtminstone ett par veckor ifrån honom nu. Igår var vi på Thriller Live och det var faktiskt riktigt bra! Det var inte direkt som en vanlig musikal med en handling utan mest en massa musik och dans, men det var fortfarande väldigt bra och man blev absolut glad av musiken som spelades. Jag tror att jag måste få hit min lilla Michael Jackson-galna lillebror William så att han får se den också för det skulle han verkligen gilla.

Nu ska jag nog snart gå ner och jobba. Jag är osäker på om jag börjar tio eller tolv idag, men eftersom Hank inte börjar skolan förrän imorgon kan det nog vara bra att jag börjar redan nu. Resten av veckan ska jag försöka boka upp så mycket som möjligt så jag slipper tänka på hur mycket jag saknar min älskade prins som inte är kvar här. Men jag är så glad att jag har honom och han stöttar mig verkligen i det här och jag vet att han alltid finns där för mig när jag behöver honom. Han fyller dessutom år om en vecka så i helgen måste jag åka in till stan för att hitta någon finurlig present till honom.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Lilla gumman, det är ju för sorgligt, men du får tänka på vilken helg ni har haft och inte på att han har åkt hem.

2010-09-13 @ 11:19:59
Postat av: Amanda

Ja, jag har insett det nu när tårarna är slut. Om vi är ledsna längre än vi ses så kommer man ju snart inte vilja ses längre så nu är det färdigsnörvlat. Jag är glad att jag har honom och det är ingenting att gråta över!

2010-09-13 @ 21:37:07
Postat av: Martini

Hej älskling :) Tack för en helt underbar helg, det varit hur nice som helst. Det var inte lätt att åka ifrån dig inatt, hade gärna varit kvar eller snott med dig hem. Saknar dig så mkt redan. Men som sagt du kan alltid höra av dig till mig om det är ngt, vi ska inte vara ledsna nu, vi har ju varandra och det är ju bara nått positivt. Nu ligger jag äntligen i sängen, Är så SJUKT trött så nu ska jag sova bums. Ha det bäst hörs snart!! Puss älskar dig.

2010-09-14 @ 00:49:15
Postat av: Amanda

Älskling, du är den bästa! Hoppas vi hörs på skype när du slutar jobba ikväll! Saknar dig! <3

2010-09-14 @ 21:04:16
Postat av: Linnea

Kämpa på ett och två! Du äger!! :D :D

2010-09-14 @ 21:14:25
Postat av: Amanda

Puss på världens sötaste Linnea! :)

2010-09-16 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0