Förkylning!

Just nu är jag så trött att jag inte ens orkar lägga mig i sängen. Jag är hur förkyld som helst och har alldeles för mycket att göra för mitt eget bästa. Jag har fortfarande inte börjat packa och jag är alldeles för seg i huvudet för att fundera ut vad jag ska lägga i väskan. Imorgon börjar jag för övrigt halv åtta och måste sedan rusa iväg en och en halv timme innan jag slutar för att hinna flyget. Men något säger mig att jag kommer sova sött hela vägen när jag väl sitter där.

Nej, nu ska jag kanske ta tag i saker. Jag har varit över hos Emma ett par timmar efter jobbet så jag har verkligen inte fått något gjort. Måste upp vid typ sex imorgon och duscha och grejer innan jobbet också, så jag har verkligen inte tid att blogga egentligen. Så godnatt allihop! Nu behöver jag mitt nässpray! ;)

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Ush då, en snorunge, det är inte roligt, men glöm föralltivärlden inte nässprayet, det är en lifesaver i vissa lägen när man inte får luft. Hoppas du mår lite bättre efter en natts sömn, ringer dej under dagen, kram mamma

2010-10-01 @ 07:25:37
Postat av: Amanda

Jo, alla är sjuka som tusan och Carro ligger i sängen med jättehög feber, så det är nog en halv omöjlighet att hålla sig frisk i det här huset. Men nässpray är bra! :)

2010-10-01 @ 12:01:31
Postat av: Alexander

WHAT? mitt nässpray? det heter ju för sjutton MIN nässpray! Amanda?

2010-10-02 @ 00:09:00
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Frida

HA SÅ KUL I MADRID!:D hälsa solen

2010-10-02 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0