Grattis!

Idag fyller Martin 22 år! Jag känner mig lite smådålig som inte har varit med på någon av hans födelsedagar de senaste tre åren, men jag får försöka fira honom när jag kommer hem nästa gång istället.


Grattis på födelsedagen, Martin!

Helgen har varit bra! I lördags kväll åkte vi på en födelsedagsfest i Willesden Green och kvällen blev faktiskt ganska bra. Jag åkte dock hem ganska "tidigt", men mådde trots det skit igår. Idag ska jag jobba som vanligt och vad som händer senare i veckan har jag ännu inte hunnit fundera på. Allt jag vet är att jag ska klippa mig på torsdag. I helgen åker Rebecca och Andreas till Mallorca, så jag måste eventuellt hoppa in och hjälpa till lite då också, men det har jag egentligen ingenting emot. Nästa vecka är det ju min tur att dra till España, då jag svischar över till Madrid ett par dagar. Så det ska bli kul med lite miljöombyte, och att träffa Irina såklart!

Nu funderar jag på om jag ska gå och köpa lite vatten innan jobbet. De har nämligen stängt av vattnet här i två dagar och det kan ju vara bra att ha lite uppe på rummet. Är lite nervös för hur det ska gå utan vatten när det finns fyra barn i huset, men det löser sig säkert.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Martin

haha lillmartin!! Tack min älskade, saknar dig. Hade varit mysigt att ha dig här idag! <3

2010-09-20 @ 21:07:08
Postat av: Amanda

Grattis, grattis! Du är allt lite större nu! Men fortf lika söt! Puss

2010-09-20 @ 21:15:43
Postat av: Josefine Kron

Så himla roligt med Madrid!! Tänker på mina lyckade dagar jag hade när jag hälsade på er!! Fina minnen!!!

2010-09-20 @ 21:50:18
Postat av: Amanda

Ja, det ska bli kul att åka tillbaka ett par dagar! Vore roligt att få lite besök från dig också. Det blev ju så snabbt sist vi sågs. Har du skype så vi kan höras där någon dag? Jag vill veta mer om dina planer! Kram

2010-09-20 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0