Lördagshäng med Ida!

Igår hade jag en riktigt trevlig dag! Jag sov ganska länge på morgonen och åkte sedan in mot Oxford Circus där jag träffade upp Ida vid tvåtiden. Vi gick omkring på stan ett par timmar och det blev ett par byxor, vantar samt en födelsedagspresent till Martin för min del och halsduk och linne till Ida. Sedan rörde vi oss ner mot Soho och hamnade på The O Bar med planen att ta några eftermiddagsdrinkar innan hemresan. Tre kannor Sex on the beach, ett par drinkar och en vinflaska senare var vi dock fortfarande kvar och när jag väl bestämde mig för att åka hem hade klockan hunnit bli halv två. Då hade vi också insett att stället uppenbarligen var en gaybar, vilket vi hade lyckats undgå att upptäcka hela kvällen.


Eftermiddagsmys på The O Bar.


Ida igår kväll.


Raspberry Mojitos kan nog vara min nya favoritdrink!

Idag skulle jag har åkt till IKEA en sväng, men det blev lite för stressigt för Cecilia som skulle vara på gymintroduktion vid halv tre så vi bestämde oss för att ta det en annan dag istället. Nu är jag alltså bara hemma och funderar på att våga mig ut i höstkylan för att köpa något att äta. Jag borde kanske ladda ner någon bra film också för att ha något att göra under kvällen. Så det blir en lugn söndag hemma. Känns skönt att vara i huset också ifall Anga och Rosie skulle behöva lite hjälp med barnen.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha inte sa konstigt att ni inte fick ragg da haha ;)

2010-09-26 @ 14:40:35
URL: http://londonbaby.devote.se
Postat av: Amanda

Nej, alla raggar ju på Ida och hennes tatueringar, men det var väldigt tunt igår faktiskt. Känns bra att ha fått en förklaring till det hela! :p

2010-09-26 @ 17:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0